We doen graag het goede

Sandra van Winden, bestuur SGH – De Groene Flits is een fenomeen. In de beginjaren baanbrekend. Bestuurders openden iedere maandag de mail en voelden vast enige opluchting als hun gemeente niet genoemd stond. Als luis in de pels heeft de Flits velen van hen geïrriteerd en de beslissers over het Groene Hart beïnvloed.

En nog steeds ontvangen ongeveer 4000 mensen iedere maandagmorgen gratis de Flits. Hiervan zijn circa 1400 vrienden die het Groene Hart een warm hart toedragen voor minimaal €20 per jaar – een oproep aan de andere ontvangers om toch ook vriend te worden! Met zo`n grote groep abonnees lijkt de Flits nog steeds te voorzien in een behoefte. Welke behoefte dat precies is, en van welke doelgroep, inventariseren we met een korte vragenlijst die u binnenkort mag verwachten.

Want Stichting Groene Hart doet graag het goede om de kwaliteit van het Groene Hart te behouden en te versterken. Daarom is het belangrijk zicht te hebben hoe we de beslissers over het Groene Hart op een effectieve manier beïnvloeden en hoe we de genieters van het Groene Hart wakker schudden om van zich te laten horen. We informeren u graag over zaken die er toe doen. Op een manier die passend en Flitsend is.