Groene Hart Winkel stopt per 1 juli op locatie Meulmansweg

De Groene Hart Winkel sluit per 1 juli de deuren in de bibliotheek in Woerden. De belangstelling voor streekproducten is onveranderd groot, maar de huurkosten van het mooie pand zijn uit de huidige verkoop niet op te brengen. Dat heeft te maken met de verminderde behoefte aan kantoorruimte van de Stichting Groene Hart en met het vertrek van TIP Woerden naar het Kaaspakhuis waardoor de VVV-functie op deze locatie verviel. Daarbij sluiten de winkelactiviteiten van de Stichting Groene Hart niet meer aan bij de wijze waarop de Stichting Groene Hart haar activiteiten vorm wil geven.

Het bestuur van de Stichting Groene Hart heeft lang gezocht naar mogelijkheden om onder andere vlag door te gaan, maar dat is niet gelukt. De Stichting Groene Hart heeft daarom per 1 juli de huur opgezegd bij de gemeente.

Inmiddels is een nieuwe Stichting Groene Hart Winkel i.o. gevormd die vanuit een andere locatie de levering van Groene Hart streekproducten aan winkels en supermarkten zal voortzetten. Via deze distributeurs kan de klant de Groene Hart streekproducten dus blijven aanschaffen. Klanten kunnen ook via de website www.groenehartwinkel.nl streekproducten blijven bestellen.

Lees ook de artikelen op:

AD Groene Hart

In de Buurt Woerden